CRITICA "THIS IS IT"

In jos

CRITICA "THIS IS IT" Empty CRITICA "THIS IS IT"

Mesaj  MjRo Mier Feb 24, 2010 9:03 pm

CRITICA "THIS IS IT":
“Cel mai mare concert ce nu avea sa fie”

Este greu sa vizionezi si sa discuti despre "THIS IS IT", ce acopera ultimele luni din viata lui Michael Jackson fara sa simti macar un strop de tristete si sa observi putin senzationalism mass-media. Filmu a fost facut cu sprijinul complet al familiei Jackson, dar trebuie sa te intrebi daca nu cumva este prea devreme. Cu astea spuse, MJ a fost totdeauna un "fan" al atentiei mass-media si, probabil, ar fi mandru sa se arate aceste imagini ca un ultim omagiu asupra geniului si talentului sau. Filmul este regizat de Kenny Ortega, care a fost atat partenerul de creativitate al lui Jackson, cat si regizorul concertelor sale. Aceasta legatura il ajuta pe Ortega sa foloseasca peste 120 de ore de filmari de la repetitii pentru a aduce acest tribut legendei Jackson si totodata, sa ne arate ce urma sa fie concertul ce nu a avut sa fie.
CRITICA "THIS IS IT" 294ox92
Acoperind pregatirile, repetitiile si numere muzicale, filmul cuprinde imagini din Martie pana in Iunie anul curent. Nimic nu este exclus din aceasta opera de arta muzicala. Puteau, bine mersi, sa ne ofere scurte numere muzicale si sa umple restul filmului cu interviuri lungi si pline de emotie. In loc de asta, au lasat imaginile sa vorbeasca in locul omului. Il vedem pe Michael in toate punctele de creare a unui concert. De la alegerea dansatorilor la pregatirile cu instrumentstiii la la productia efectelor speciale si la elementele pre-inregistrate ce aveau sa devina imagini de fundal la spectacole. MJ avea de-a face cu toate. Acesta nu este MJ cel bolnav si "rau" care a umplut buletinele de stiri de-a lungul anilor. Acesta este Michael cel creativ care straluceste mai puternic decat o stea si este plin de incredere si putere de lider. Nu este indoiala cine conduce productia, dar o face cu atat de multa umilitate, rabdare si compasiune incat ai impresia ca el nu vroia mai mult decat sa iubeasca si sa fie iubit chiar si in cautarea perfectiunii. Era o stea ce dorea sa imparta scena si gloria cu restul lumii.
CRITICA "THIS IS IT" Fjzwww
Fanii dansului lui MJ vor avea un loc in fata pentru a vedea fiecare miscare a sa. Am privit uimit cum acest om de 50 de ani se misca cu agilitatea si atentia cuiva de 25 de ani. Pentru un moment, uitasem cat de talentat este acest om cand vine vorba de captivarea vizuala a publicului. Nu rata nici o miscare. Poate sa faca si cea mai grea miscare si inca se mai poate concentra asupra partilor vocale si instrumentale ale piesei. Critica si "lustruieste" fiecare element in timp ce repeta. Putini artisti au talentul de a face macar una din acestea trei, dar Jackson le-a facut pe toate. Totdeauna am apreciat cadoul oferit de acest om muzicii, dar dupa ce am vizionat acest film, acel respect a ajuns inaltimi noi.
THIA IS IT (ASTA-I TOT) a fost calificat ca "Vizionare cu acordul parintilor" pentru coregrafie obscena si imagini infricosatoare. Nu am gasit nimic in film de obiectat. Ii dau usor nota 9/10, iar asta pentru ca mi s-a parut ca doua ore au fost prea putin ! De-a lungul anilor, viata personala a lui MJ, adunata cu "Nazbatiile" facute in afara scenei l-au aruncat in umbra pe artist, izolandu-l de lume. Ceva trebuia facut. Ceva ce avea sa dovedeasca faptul ca este, fara indoiala, regele muzicii pop. Ceva ce a oferit lumii o ultima privire in inima cantaretului. Ceva ce permitea fanilor sa vada cel mai mare concert ce nu avea sa fie. THIS IS IT !
CRITICA "THIS IS IT" 15hijdc
MjRo
MjRo